Friday, January 27, 2012

Tak sangka

As salam,

Ari senin lepas aku gi pasar dengan my dad. Parking le kat TF. Lepas gi market aku masuk dalam TF nak beli barang2 lain. Masa tengah jalan2 tu ada orng tegur aku "Assalammualaikum..". lantas aku menoleh kut2 ada orang lain yang bagi salam.

Tekezoot aku bila nampk orang yang bagi salam tu. Rupanya kawan aku merangkap ex-secret admirer aku..Mujur le aku tak de rasa apa2 masa tu. Mcm biasa jer. Idak le rasa cam teruja ke apa ke..mungkin sebb dah lama sangat kut. Kawan aku tu masuk TF sebb nak beli pampers anaknya..hehehe. Last2nya terserempak jugak dengan my dad!. Selama hari ni takut..my dad bukannya garang ler beb!..so, hahahaha.

Aku cerita kat adik aku Ina..mmg tak kenai kalau jumpa pun. Dah lain sikit rupanya. Dah kembang almaklum ler kan..hehehe. Dengan mak aku pun aku citer selamba jer. Mak aku tahu mamat tu mmg suka kat aku dulu.

Ok la..chao dulu..

Daa.

No comments: