Tuesday, January 31, 2012

Underworld: Awakening Trailer 2 Official 2012 [HD] -



As salam,

Semalam aku bertemu dengannya..bila tengok dia kesian pulak aku. Nampak penat dia. Almaklum ler keje macam dia mmg x leh ada masa santai..Dah bidang tu yang dia pilih, terpaksalah. Aku cakap tunggu sampai pencen jer la..hehehe. Ketawa dia.

Seperti biasa dia amik aku kat Subang and kami terus ke summit. Aku tanya kemana kita?Mana lagi katanya sebab dia tau mesti aku nak ajak tengok wayang..hahaha. Nampaknya dia dah mula memahami aku..hehehe.

Alhamdulillah jalan ok, tak jem. So kami sampai kat Summit kul 7.40pm. Terus booking tiket and terus masuk panggung..hahaha. Punya la senang tak de gangguan langsung. Beli tiket pun tak yah beratur..Hari ini tiket wayang on me. Selalunya memang dia yang bayar..i faham my dear. Tak de salahnya pun. I ikhlas n I buat setakat yang termampu..


Kami masuk pun citer belum start lagi.Sedang elok le cuma dah gelap. Mujur le seat kami kat belakang sekali, so tak le menggagau nak cari..Kali ini dia dah standby baju sejuk..hahaha. Tapi x sejuk sangat pun econ semalam.

Lepas ni entah bilalah aku dapat ketemu dengannya sebab dia bizi sebab nak pilihanraya ni. Sekarang ni setiap minggu ke Kemaman/K.Terengganu. Hope dia leh jaga kesihatan dia. Nampak muka pun stress..dah le umur pun dah banyak..hahaha

Aku sempat gak la serahkan present kat dia semalam sempena birthday dia middle of January aritu. Dah lama beli, baru sempat nak bagi semalam..hope u like it sebagai tanda persahabatan kita. I dun expect/hope much from you dear. I faham dan I tak akan desak you anything..cuma satu persoalan tu jer i belum sempat nak tanya dan tak tau cemana nak tanya? Nantilah I pikirkan cemana nak tanya eh!.

Ok lah. Aku nak chao dulu. Teda idea nak sembang. Will update later..

Daa.

No comments: