Monday, January 30, 2012

Mengapa Berubah

As Salam,

Aku sebenarnya tak tau nak kata apa. Memang ler orang akan nampak salah kita tak kiralah samada kita sedar atau tidak situasi itu. Tapi kita boleh merasainya kan. Aku x tau kenapa aku x leh nak tengok muka dia. Aku tak berdendam, tapi aku ingat setiap yang dilakukan. Aku kalau boleh tak nak ada rasa perasaan macam ni sebab dosa aku sendiri pun x tertanggung inikan pulak nak berdosa dengan orang..Nauzubillah.

Aku berdoa padaMu Ya Allah supaya permudahkan aku untuk hidup berdikari. Tentang jodoh, ajal dan pertemuan aku serahkan segala2nya pada Yang Maha Esa. Itu mmg la di luar jangkaan aku. Limpahkanlah kami sekeluarga dengan kekayaan, kesihatan yang baik. Biar orang2 yang pernah menghina kami bukak mata. Bukan kami nak menunjuk tp untuk membuktikan. Selama hari ni kami tak minta apa2 pertolongan pun. Yang penting hormat mak dan abah kami.

Sebak pulak aku rasa. So aku x nak citer panjang, nak out dulu..

Daa..

No comments: