Thursday, January 26, 2012

Sms - 24/1/2012

As Salam,

Sebenarnya aku tiada aktiviti menarik pun nak dikongsikan di sini. Cuma hari ahad lepas aku balik kg sempena cuti CNY. Wah seronok rasanya sebab tak jem..ekeke. tp yang tak bestnya masa kuar dari sg buluh ujan selebat2nya. Seriau jugak bawak keter dalam keadaan hujan..kena pelan2 le weh!..heehe

Perjalanan pagi tu mmg smooth. Sejuk dan nyaman jer rasanya. Aku ingat nak le singgah mana2 kawasan rehat tp semuanya penuh. Last2nya aku teruskan jer perjalanan sehingga ke kampung. Bawak bekal biskut pun x makan sebb tak rasa lapar sangt. Aku gerak dari Sg Buluh lebih kurang kul 7.45 pagi. Masa ni ujan dah rintik2 dah. Lepas suruh my bro check keter apa yang patut aku terus gerak. Dalam hati mmg takut seh sebab 1st time balik sendirian. Cuma bertemankan WUH ku..hehehehe. Alhamdulillah aku selamat sampai kampung dalam pukul 10.30 pagi.Yess!! i make it!..

5 hari aku tak terima apa2 message/call from him. Aku tau dia bizi. Nak kata aku ingat sangat pun teda jugak..mcm biasa jer. Cuma hari selasa aku dapat satu sms darinya. Aku tak perasan pun. Pukul 3 lebih baru aku baca. Bila phne dekat aku mmg teda siapa pun nak sms. Bila aku tak pedulikan ada pulak sms masuk. Tapi aku taklah expect mamat tu nak sms, dalam kul 11.00++. Sms aku sebab nak mintak tolong. Dia ni kalau tak terdesak mmg tak naknya sms aku. Buat nohen jer kalau aku sms pun. Tu sebab aku malas sangat nak pikir. Sepatutnya semalam nak jumpa aku, last minit pull off sebab still in bkt kiara sb menteri ada. So aku paham ler. Mmg dia x leh nak squeeze. Postpone today..suka hati dialah. Aku x tau kenapa aku maleh nak jumpa dia..Nak suruh aku tolong dia datang le jumpa aku sendiri kan..hehehe. We look n see.

Ooo ya. Hari Isnin yang lepas aku dan Pu3 sempat lepak di rumah Mie tengk newborn baby dia. Cute. Dah lama Mie idamkan suasana itu. Apa2 pun congrats to Mie. Semuga Mohd Zuhayr akan menjadi seorang anak yang solihin..amin

Ok la aku nak chao dulu. Kepala pun mula nak berat ni. Dah le mula kroje ari ni..heehhe

Daa..

No comments: