Monday, January 30, 2012

Geram dan Boring

As Salam..

Semalam rasa cam badan lemah, malas dan mengantuk..hehehe. Bangun tidor pun around 9.00 a.m. Kalau ikutkan mmg nak sambung tido lagi, tp segan le pulak sebab adik ipar aku dah bangun tgh buat sarapan. Nyembang sekejap sementara tunggu adik aku dalam toilet. Makan bekfest pun dah kul 10.00 pagi.

Perancangan nak tengok jalan2 cari makan di Kuching Sarawak. Tapi hajat tak kesampaian. Tengah godek2 handphne aku receive satu mesej dari dia..mcm la aku ni bini dia suruh buat itu ini. Aku tau mmg dia mintak aku tolong dia, tapi mcm da x boleh nak sabar. Nak kena settle sebelum kul 1 tgh. Aku yg baru lepas mandi terus la siap2 balik SJ. Tak tau la apa yang terdesaknya aku pun x tau. Baru nak dengar petang nanti.

Aku nak chao dulu lah. ARi senin biasa ler, nak buat keje rasa malas..hehehe. Nanti kita sambung eh!..Insyallah.

Daa

No comments: