Thursday, January 10, 2013

2013




Assalam,

Sharing fron Kak Melur..so sweet and nice.Thank You..xx

Dear January, how is February?
Please tell March that April said
May will be coming before June

I heard July is getting married in August
How about September and her kids?

Please send my greetings to October
and don't forget to tell November
that all my friends who read this
will have a wonderful December again!!!:)))

Tahun Baru menjelma lagi. Harini dah 10 hari kita berada di dalam tahun baru 2013.
Apa pembaharuan yang nampak. Entahlah. Cuma aku ingin menjadi insan yang lebih bertakwa, hardwork, menambah rezeki supaya aku boleh beri kesenangan pada orang tuaku.
Jodoh – aku berserah kepadaNya. Perancangan dariNya adalah yang terbaik. Aku redha dan aku yakin akan ketentuaNya..Insya Allah.

Semuga apa yang aku impikan akan terlaksana dan dipermudahkan segala2nya. Insya Allah. Aku tidak mahu terus alpa. Berikan hambamu ini kekuatan agar aku mampu mengharungi segala dugaan ini. Berkatilah segala usaha2ku..aminnn

Korang cemana. Apa target korang 2013 nih?

Wassalam

No comments: