Wednesday, January 2, 2013

Hi-Tea Get-together XCBG’85 - 16/12/2012




Hi-Tea Get-together XCBG’85
Date : 16/12/2012
Venue : The Apartment@ The Curve Damansara
Attendance : Uma Dhevi/Xana/Puji/Intan/Sap/Ina/Rozana/Rokiah/Anum/Baya/Agnes Looi/Halinda/Ijan/Puteri/Harvinder/Rofeah/Sharifah & Dotter.

Hye to all my sweet BFF,

Bravo! Bravo! Bravo!.. tepuk tangan tuk diri sendiri dulu!..yeay!!!

It was really happening gals!. I’m so impressed dan amat terharu  di atas kesudian dan  sokongan kawan2  untuk sama2 menjayakan get-together kali ini. Ku panjatkan doa kesyukuran di atas  segala perancangan akhirnya terlaksana  juga dengan jayanya. Alhamdulillah.

Firstly aku mintak maaf banyak2 sebab terlambat sikit posted our report. Almaklumlah end of the year kan and tahap vitamin ‘M’ yang melampaui batasan nih. Tu yang perap lama sikit report nih..he he he.

Oklah. We get started now. Petang  tu aku gerak dari rumah @ around 2pm once Sap sampai ke teratakku and terus shoot amik rozana kat Carrefour Subang dan seterusnya perjalanan kami ke LRT Kelana Jaya tuk amik Ina kat sana dan terus ke destinasi. Macam biasa ler kalau tak sesat tak sah..hehehe. Jalan nak ke arah Damansara mmg sentiasa sibuk. Aku yang bawak keter rasa cam seriau jer..hehee. Alhamdulillah selamat jugak sampai.

Rasanya pertemuan kali ini mmg meriah habis. Mana tidaknya kita dapat berkumpul seramai 17 orang weh! Satu perkembangan yang bagus.Seronok tak terhingga rasanya.  Keriuhan memang sentiasa x dapat nak dipisahkan dari kita. Itulah kita, kini dan selamanya. Betul tak kawan-kawan!.
Really proud to be a Convent Girls School especially our hometown  Batu Gajah..hehehe.

Seterusnya aku merasa amat berbesar hati  dengan  kehadiran  Saw Ching dan Sharifah yang turut sama menyertai  gedering kali ini. Bertambah lagilah ahli geng conben kita..yahoo!.. Saw Ching sanggup turun tu dari S’pore tu sebab nak  sangat jumpa kita semua.  Masih macam dulu jugak kurus.ha ha ha. Thanks fren for your effort. Al maklum ler udah 26tahun tak jumpa. Lepeh abih sekolah semua lebuh. Ha ha ha. Waktu tu masing-masing dengan hala tuju kita kan.

Tak lupa juga ucapan terimakasih kepada Sharifah kerana sudi menjuinkan diri bersama dengan 2 puteri  dara yang comel.  Mesti deme pun penin nengok kume bergelak-gumpita..hehehe.. Bila dah berjumpa macam tu ler kan!..

Kepada geng2 dari Ipoh – Rokiah/Puteri/Ijan/Linda – tqvm yang turut sama meraikan kemeriahan perjumpaan ini..memang best.

Sebelum repot ni panjang lebor lagi ucapan terima kasih yang tidak terhingga  kutujukan kepada :-

1.Puan Uma Dhevi kita di atas susah payah beliau  mengorganize tempat yang memang santai sekali
    walaupun dia tak berapa sihat sebab batuk. Namun tetap enjoy kan Uma. Sememangnya riuh
   habis. Terasa juga le gegornya..hehehe.   Aku rasa waiter and orang2 sekelilng  situ pun
    penin dengor sore kita yang tak abih2 hingor bingor ni..hehehee. termasuk le si  Awal n Scha
    gamaknyer!.. Memang itu le adat bila berjumpakan.

2. Puan Suzana di atas tajaan door gift yang sangat sweet dan lembut dan juga ole2 dari New
    Zealand..Aku dah pakai pun Xana buat membalut kesejukan..ha ha ha

3. Puan Lailaton Azlina dengan tajaan karipap  sardine/daging/keledek.yang lazat untuk kami
    merasai dan menikmatinya . Boleh le kita order beramai2 kat Ina lepas ni.

4. Puan Faziah pulak dengan tajaan cekelat2 dan minyak gamat yang dibawa khas dari Langkawi.
     Macam2 jenis cekelat pun ado!.hehehe.

Keriuhan kami disambut dengan hujan yang agak lebat pada petang tu. Mana ke nak sedornya  sebab memasing tengah sibuk dengan acara sakat menyakat, bergambor bagai. DK kita  pun sempat ler kenalkan incik abenyer kat keme semua. Memang meriah habis. Terasa benor sekejap jer masa berlalu. 3 jam pun rasa tak cukup kan…hehehe

Aku nak stop dulu ler. Sori ler geng, report kali ni mmg agak ringkas dan carca marba sikit sb kalau panjang lebor maleh pulak  kome nak membaca nya.hehhee. Lagipun idea pun tak de.

Sebelum daku mengundur diri sekali lagi ingin ku ucapkan ribuan terimakasih  kepada tuan rumah kita di atas sponsorship gedering kali ini.  Juga kepada kawan2 semua yang menjayakan program kita hari ini. Kususun sepuluh jari kemaafan sekiranya terdapat salah dan silap, terkasar bahasa tanpa kita sedari. Harap dapatlah sama2 kita bermaaf-maafan. Semuga persahabatan antara kita akan terus berkekalan sehingga ke hujung nyawa..aminn

Gurls, we are looking forward to our next activity for year 2013. Insyallah. Nantikan update seterusnya.

LUV U ALL BFF!  Mmuaah.

Sekian, terima kasih.

~Intan~
 (02/01/13)

No comments: