Thursday, January 17, 2013

Birthday Wishes - 17/1/2013

As salam,

Sebenarnya dari semalam aku ni rasa berdebar. Tapi aku buat2 tak heran2. Kejap2 aku tengok wassapp aku. Aku anto short sms tak de response. Malam tadi nampak mcm online tp aku malas nak tegur. Al maklum ler. Lagipun aku tak de right authority..so diam jer lah kan..huhu

Planning this morning nak wish Happy Birthday to him. Dah siap dah ayat2..hahahhaa. Last2 aku hantar short sms says Hello Birthday Boy to both sms and whatsapp messages..til now no response..huwaaaaa. Kemana dia. Selalunya Thursday morning dia ada management meeting tp dia jarang masuk pun. Kadang2 kalau dengan boss dia pun dia akan reply aku jugak..ni yg buat aku betui2 risau ni..aduuhh.

Aku nak tengok sampai end of the day nanti..Ya Allah berikan aku ketenangan. Semuga segala2nya dipermudahkan..aminn

Daa.

No comments: