Monday, January 14, 2013

Facial & Weekend Activity

As salam..

Sekian lama x pegi facial so aku pun nekad jer la pegi untuk memanjakan diriku. Lagipun kulit muka aku ni rasa cam kering sangt an jerawat dah mula tumbuh. Pagi tu pulak umah aku teda air, aduuhh! dapat mandi 2 gayung jer. Tak kisah le beb asal badan aku ni basah. Susah2 aku mandi je kat SPA si Kelly..hehhee

Pagi tu cuma aku minum air masak jer sebelum kuar rumah. Dalam fikiran nak makan roti canai kat mamak village..Sempat aku bawak round sikecik kepoh Kiki isi minyak and belikan biskut chipsmore tuk dia. Sepanjang dalam keter mulut dia riuh tak diam tanya itu dan ini..hehhe. Dah isi minyak aku terus shoot ke summit. Lega sebab parking masih banyak. Sekrang ni tengah sibuk construction bina LRT. Siap nanti aku senang ler. Malas aku nak menjemkan diri ke area situ..hahahha

Aku tengok Kelly dah sampai masa aku datang tu..Dah besar perut mak buyong tu. Almaklumlah anak kembar. Nampak dia pun penat semacam jer sejak pregnant ni...hehehe. Sampai aku terus masuk bilik buat facial..Seronoknya..mmg fikiran nyaman dan tenang diselangseli dengan urutan2 from face to neck and shoulder..kaki pun ado jugak.

Bila dah siap semuanya aku terus shoot ke kedai pulak.Cuaca memang kepanasan. Tapi redah jugak ler kan. Nak kata lapar sangat tak jugak. So aku tak de singgah mana2 pun. Lagipun minyak aku dah isi awal2.

Sampai di kedai pun hampir pukul 2 petang..Ok jugak le kan aku bawak 1/2 jam jer.hehehe. Masa aku sampai tak berapa ramai orang..nak masuk waktu asar sampai ke malam memang bizi. Alhamdulillah. Penat jugaklah. Semalam pun not bad jugak, tp selepas aku balik aku tak tau ler.

Itulah aktiviti aku last week. Setiap minggu mmg macam ni la rutin kehidupan aku ke Sg Buluh. Semuga impian kami sekeluarga dipermudahkan dan diberkati. Insya Allah.

Oklah nak chao dulu..

Daa..

No comments: