Monday, January 21, 2013

Monday Blues

As salam,

Isnin datang lagi..adehh!..rasa boring sangat. Mood blur mula la menempel setiap kali datang ari senin..hehehe. Nak buat cemana kan. Tambahan pulak aku memang mood 'bulanan' tengah on. Memang poyo gaks ler..nasib ler kan..hahahaha

Kalau nak diikutkan mood aku ni biasa jer, tapi terganggu oleh ym dari kawan aku sorang nih. Dah la dengan tak de salamnyer tanya aku ayat BM tuk collect payment. Otak aku ni memang tengah malas nak pikir pagi2 sepeei ni. Pastu nak cepat lak tu..aku jawap sabor ler..Ingat aku ni apa kan. Aku buzz sorang lagi kawan aku. Bila dah dapat jawapan aku foward kat minah tu balik. Pas tu suruh aku buat ayat pulak..ini sudah melampau. Apa pasal pulak aku yang kena buatkan semuanya tuk dia..pas tu tak kuasa aku melayan minah tu. aku fowardkan semua kat member aku lagi sorang ni. Pepagi kami dah menggossip..adehh..buat dosa kering..

Lepas tu aku call mamat poyo tu mintak hak aku ler..Bila jawab call aku leh gelak2 lagi. Lagi ler aku berangin. Aku tanya apa masalah pulak kali. Akaun dia masih tak aktif lagi..Pagi tadi aktifkan balik. Kena tunggu lagi 3H. Aku apa lagi, aku ckp ok dan terus letak telefon. Pas tu aku antor short sms sori sb aku bengang dan tensi. Byk betul alasannya..Langsung mood aku pun ilang.

At this time aku pulak asik rasa berdebor pulak ni. Ntah kenapa? Malas aku nak pikir. Kalau boleh aku nak settlekan semuanya dalam minggu ni. Aku dah malas dan letih. Dah tak sanggup nak menjaga hati semua sedangkan hati aku ada orang yang nak pedulikan ker..Ya Allah, permudahkan urusanku. Aku nak tutup buku lama dan bukak buku baru. Aku dah memang tak larat dah. Semuga segala2nya dipermudahkan..aminnn

Chao dulu..daa


No comments: