Monday, May 17, 2010

Delicious Pound Cake


salamzzz..

Aktiviti aku minggu ni pegi buat facial di summit and then terus buat manicure & pedicure sekali..rasa release tension sangat2 dapat memanjakan diri sebegitu ngalahkan macam orang kaya..hehehehe. Sekali sekala nak merasa apa salahnya kan..

Dah abis memanjakan diri aku jumpa mek ha and lunch sekali dengan dia di summit. lagipun dia nak serahkan aku tiket bas yang aku mintak tolong dia belikan untuk aku. Sempat jugak la kami singgah di Giant. Aku pulak mmg planning nak mencuba buat kek yang anum buat tu. Terus cari bahan2 yang diperlukan. Lagipun bahan2nya tak banyak. Simple jer.

Dah memborong barang2 aku dan mek ha masing2 buat haluan. Aku ingin terus pulang ke rumah and mek ha pula masih nak mencari barang di mydin. Tak le lama sangat aku menunggu bas. Ingat nak naik cab tp memandangkan tengah bulan, aku batalkan aje niat nak naik cab. Tunggu le bas yang menghala ke Carrefour Subang. Tak lama tunggu kat C4, bas rapid pun ada..alhamdulillah.

Sampai di rumah aku rehat sekejap menghilangkan penat. Bukan apa sebab cuaca panas sangat.Terik sangat. Entah berapa teguk aku minum air. Lepas tu baru aku start to bake the cake. Lenguh le sket nak memukul butter n gula sb tak de mesin..huhuhu. but is a gud exercise for me jugak..hehehe. Tak sampai setengah jam aku dah siap menyediakan bancuhan kek. Dan 1/2 jam selepas tu kek dapat dihidangkan..walla..yummy.
Nanti aku add gambor later ya..

On Sunday aku teda aktiviti apa2. Cuma melepak dan berangan..hahahhaa.

Ini saja yang dapat aku coretkan buat minggu ini..nanti akan bersambung lagi..

Daa..

1 comment:

lylie @ kiera said...

nak gambo kek!
nak gambo kek!

nak kek!!!!!