Tuesday, May 18, 2010

Jejak Kasih di Sunway Piramid




Salamzz..

Aku sama sekali tidak menyangka aku akan bertemu kembali dengan dua orang rakan sekolah ku yang sudah sekian lama tidak ketemu. Segala2nya diaturkan oleh Ju. Aku hanya mengikut. Lagipun saja je suruh Ju arrangekan..hehehehe

Kami makan di chicken hertz di Sunway Piramid. Ok la price dia dalam RM20++. AKu tiba di Sunway dalam pukul 11 lebih kurang. Ju n Mas dah sampai dulu..hehehe. Sebenarnya aku x leh recall yang mana satu si Mas ni. Tapi bila dah tengok barulah aku ingat seingat2nya..sori ya Mas.

Si Peah pun tak banyak berubah. Cuma saiz badan jer yang berubah. Biasa la kan bila time umur macam ni x elok pun kalau kurus sangat. Sedang elok ler tu.

Selesai makan kami sempat le meround dalam sunway dan bergambar. Ini la hasilnya.

Terimakash pada Ju yang merealisasikan perjumpaan ini. Ketika ini Ju dah pun balik kampung jadi orang kampung..hehehe

Sampai disini dulu coretanku kali ini..dah termiss out nak post kat sini..hehehe

Daa..

No comments: