Thursday, May 20, 2010

Pagi yang Hangen!..

Salamzz,

Pagi2 aku dah berangin. Mana taknya shipment aku sangkut. 2 hari lepas boss dah arahkan aku hantar exhibition item ke Turkey. Ada 6 kotak semuanya. Itemnya - conference bag,pen & notebook. Pagi tadi bila aku baca status kata shipment tak sampai di lapangan terbang london heathrow, aku dah cuak. Aku call courier service berkenaan. Hangen aku satu badan cakap depa misplaced aku punya parcel, mak aiiih!.
Macam tak de perasaan jer customer service tu bg tau yang sekarang mereka tengah lcoate kotak2 aku tu. Huish!. aku takut depa songlap jer barang2 tu..

Cepat2 aku bagi tau boss. My boss nampk cool tapi wajahnya berubah jugak la, bila aku ckp shipment sangkut. Mintak2nya jumpa la. Dah la exhibition tu next week. Besok aku cuti pulak..gerammnya.

Aku berdoa agar segala2nya akan berjalan lancar. Jangan la ada apa2 sangkut lagi.

Dat's for today journal.

Daa..

No comments: