Wednesday, October 19, 2011

Benci, Rindu, Sayang...

As Salam,

Kalau ikutkan aku mmg kecik hati sangat2. Tapi hari ini ntah kenapa timbul pulak rasa benci tiba2. Bukan aku sengaja nak benci dia. Aku syg dia semenarnya. Tapi cara dia mmg buat aku benar2 kecewa. Mungkin sebab aku rasa diri aku ni x diendahkan since last week kut,so I feel moody. Tambahan mmg masa tuk 'p'. So..????. N also I dun expect to received any sms from one of this days. But unsangkarable @12.00pm I received an sms saying that someone is flying to Vietnam today and will be bek to KL on Sunday evening. Y do I care. Me jez reply a short message only.

Lantak la, hari ini aku x nak pening2kan fikiran aku ni. Tima kasih jugak la sb bg tau nak berangkat hari ini. Hv a safe journey and selamat balik to KL. Semalam sms tanya dah ok ke demam, buat nohen jer. I mintak maaf la, tak selamanya ai akan memberi, sekali sekala ai nak juga menerima. Pikir2kanlah. Jawapan tu ada pada you.
Jangan perlekehkan aku. Aku punya hati dan perasaan bukan robot atau boneka. mcm lirik kat bawah ni :-

Yang tulus ikhlas ingin sekali sekala dirinya dibalas
walau hanya dengan dakapan di angin lalu
Yang slalu memberi ingin sekali sekala jadi penerima
cukup dengan salam dan manis doa

Tolonglah hargai aku sekurang2nya sebg seorang rakan/teman..yang lain2 tu hanya kau yang mampu.

Daa..

No comments: