Tuesday, October 25, 2011

Memang dah agak..

As Salam..

Semalam ntah kenapa aku rasa berdebar. Cuba jugak nak melarikan dri memikiorkan tettssss..hehehehe. Tapi datang jugak wah ooi!. ate mana nak buatnya. 5 hari sengap mesti ler terasa rindu ya tak? Udah biasa dah. seblm ni kadang2 2 minggu baru dengor cerita. Lagipun aku control le idak nak beria2 bebenor. Takut sakit lagi weh kalau dah jiwa kacau ni. Tandak aku. susah nak baik woo!..

Semalam masa aku tengah berhenti kat traffic lite di ss15 tiba2 phone aku berbunyi. Bila aku tengok nama dia tertera terus je aku jawap..aku dah agak mesti dia call.. Nak kata excited ntah la. Tak tau nak express cemana perasaan aku semalam bila received call pokcik tu. Katanya dia di Kemaman now and Sunday balik Mesia dari Vietnam..tp aku malas nak cerita banyak.Jez mengiakan. Kalau tengok kat FB dia he oredi bek in KL on Saturday evening..tak kuasa aku nak tanya. Nanti dia kata aku ni bzbody le fulak kan. Biorkan jer. Semenornya dalam masa yg sama aku x berapa dengor biji butir apa yang dia ckp ngan aku semalam..hehehee. Aku dengor katanya nak jumpa lepas dia balik dari Kemaman. Well, i jez say ok and tell him that i miss him. Dia pun jawab miss u so much n take care sayang..

Lepas dapat call pokcik tu aku terima panggilan pulak dari Suhaimi suruh juin farewell Zaharah di Carrefour. Masa tu aku baru je smp kat umah. Ape lagi sarung le tudung balik. Kami lepak kat Subway..aku makan seafood + crab. Kul 8.15 aku dah balik umah..hehehe

Itu la dia debaran aku semalam..rupanya ada orang rindu kat aku..hehehe.

Daa..

No comments: