Wednesday, October 19, 2011

Terima Kasih

As Salam,

Hari ini n3 aku nak citer pasal apa eh!. tak mo citer sedih2. dah boring. Yang pasti mg ni aku memang benci benci benci..malas nak pikior. Lantakkan.

Ntah apa yang istimewaya aku pun x tau.Cuma instinct aku ni berbelah bagi. ADa kala aku percaya ada kala aku berkata2. Ni yang buat teman conpius ni..huhuhu. It is not because I cannot trust but the way make me cannot trust..apa kes ni!

Namun aku pasti, yg satu ni mmg tepat-Perasaan????. I have my own dignity and I tak kan benarkan ia di gunakan dengan sewenang2nya. Kita boleh rasa samada disukai atau sebaliknya. Naluri kita dapat merasainya..betul kan..

Doaku agar aku diberi kekuatan untuk meneruskan kehidupan ini. Diberi kesempatan untuk bertaubat dan menjadi insan yang berguna pada agama, bangsa dn negara tercinta.

Ku petik kata2 ini dari FB seorang hamba Allah yang berbunyi begini :-

-Aku belajar melupakan seseorang yg melupakan aku...
-Aku belajar memaafkan semua orang yg menyakiti aku...
-Aku belajar menjadi yg terbaik buat org yg aku sayangi..
-cuma suatu yg tak bisa aku dapati iaitu dirinya dan hatinya..
-Hanya Tuhan yang Maha Mengetahui Segalanya...aku pasrah!.

Lagi satu petikan yang ingin aku kongsikan :-

-Tegur sy jika sy mulai sombong
-tegur sy jika sy mulai angkuh
-tegur sy jika sy mulai salah kerana sy masih sgt perlu seorang sahabat seperti kamu untuk ditegur/dinasihat bukan hanya hari ini tapi juga untuk esok dan selamanya.

Terima kasih di atas segala2nya..

Daa..

No comments: