Wednesday, October 12, 2011

Debaran

As Salam,

Since yesterday perasaan ku seakan2 berdebar. Ingatan ku asik tertancap kepadaNya. Aku kirimkan sms tak nak pulak dia reply. Saturday pun cam tu gaks.Bizi bebenor ke dia. Seingat aku dia bagi tau schedule dia on 19/10 dia akan ke Hanoi n next month (November) he's really bizi with the SEA games..atau now dia sibuk kat Kemaman lagi ke. Mcm2 menerjah kepala otak aku ni.

Last week masa kuar ngan aku tu dia komplen stereng keternya x berapa nak function..aku tau dia susah hati. Aku bg tau dia suruh check on Saturday and I remind him again on Saturday morning. But he never reply.

Semalam x sengaja pulak aku tercall no phne dia. Masa tu tgh check message dalam hp aku and let him know yg aku x sengaja tertekan no dia. Aku mmg tak pernah kacau dia time ofis hours. Cuma masa mula2 dulu jer la aku pernah la sms dia time lunch hour. Tapi dia tetap senyap. Aku mmg rasa cam tak sedap hati jer..Jangan la apa2 jadi kat dia..I really miss him so much.

Apa2 pun aku tetap berdoa akan kesejateraanya. I do not want to jump to any conclusion. I jez wait for his reply. Hope to receive his reply any of this days.

Daa..

1 comment:

Juana Intan said...

Alhmdulillah, da dpt reply pun..hehehe