Monday, October 17, 2011

Malas, Rimas dan Macam2..

as salam..

Da dekat seminggu aku x sembang dengan kawan aku di russia tu. Ni tengah mood kureng, vitamin m, rimas dan mcm2 rasa. Sori ler, teman rasa x de benda nak stori pun. Dalam pikiran aku cuma pikir yang tetttsss..biarlah rahsia..hehehe

Lantak la, aku dah malas nak beria2 dah..nanti orang ingat aku ni geds le pulak. Aku tau kenapa aku rasa cam moody jer sebab bulan sabit merah nak keluar..hehehe. Sebenarnya aku x suka ada perasaan cenggini. Merimaskan. Suka hatilah samada nak reply ke, x nak reply ke, nak buat tak tau ke, terpulanglah. Dah x kuasa aku. Biarlah aku low profile n buat tak tau jer minggu ni. Aku mmg tak nak tanya. Cuma aku nak ckp bizi sket ler minggu ni. Lagipun I dun have any rites to say anything. Siapalah daku ini tuk berkata2 kan. Uols dah terlalu dewasa untuk berpikir..Berilah aku ruang tuk muhasabah diri.

Aku benar2 bermohon agar Tuhan melindungi aku dari tersesat ke jalan yang salah. Peliharakanlah imanku. Berilah aku kekuatan tuk terus menempuh kehidupan dengan rasa lebih syukur dan takwa. Ku juga bermohon robohkanlah benteng yg meghalangi kebahagiaanku Ya Allah. Dengan seikhlasnya aku memaafkan di atas perbuatan mereka2 yang tidak bertanggungjawab ke atas diriku. Aku redha dengan ketentuanMu Ya Allah.

Daa..

No comments: