Thursday, October 27, 2011

Flora Damansara

As Salam,

Semalam aku n family jalan2 Deepavali kat umah my uncle kat Flora Damansara bcoz my auntie masak nasi tomato. So saja la invite all of us makan together kat sana. Aku pun dah lama x pegi rumah my uncle tu.

Before tu pagi aku pegi beli tiket nak balik Teluk Intan raya haji nanti. Senang next time x payah nak pegi KL beli tiket. Itupun kalau aku naik bas transnational ler. Plusliner aku tak pasti le pulak. Lupa nak tanya semalam..hehehe

Kami gerak dari rumah kul 12 lebih. Tak sangka lak kat LDP tu jem..menyampah tul. Dah le aku bawak keter. Seriau sebenornya aku, tapi kalau x bawak tak tau pulak jalan kan. Experience jugak ler..hehehe. Kami pegi 2 keter. Keter depan Chu Ramlah bawak. 2nd car aku le bawak..Yang buat aku tak tahan tu bila follow keter Chu, punyalah slow. Aku ni dalam pada takut2 agresif jugak kalau bawak keter. Tak sabor aku dengan yang slow2 motion ni. Tu kakak aku ckp sakit ponggong naik keter Chu..hehehe. Ntahlah Chu..hehehe. Mujur la balik tu ujan x berapa lebat.Kami sampai kat rumah kul 6.30 petang. Sempat la layan citer Soffiya..

Itulah aktiviti Deepavali aku semalam..

Daa..

No comments: