Thursday, October 13, 2011

Debaranku akhirnya terjawap..Syukur Alhmdulillah

As Salam,

Tandatanya aku debaran aku akhirnya terjawap..terima kasih syg..

Tanpa ku duga akhirnya @ 3.50pm aku terima sms dari pokcik tu kata dia demam dah 4 hari. Patut ler..aku dah tau sangat kalau dia demam mmg dia x layan sms. Antar la berkati2 sms pun..dia buat nohen jer.

Aku reply tanya dah gi jumpa doktor ke and yes he did katanya. Mesti tgh rehat kat umah n tengah mamai2 ler tu. Bukan apa keje x henti2, penat lagi, cuaca yang tak menentu jugak pun. Tapi aku tahu, kali ni mesti dia kena demam ketegur. Apa tidaknya, menegur benda2 yang tak sepatutnya di tegur. Instinct aku terlintas bila dia x reply aku punya sms awal minggu ini.

Apa2 pun semuga syg cepat sembuh. Jangan lufer makan ubat dan rehat secukupnya..mmuaaah.

Daa..

No comments: