Monday, October 10, 2011

Appointment - 7/10/2011

As Salam..

Firstly aku nak ucap salam takziah buat temanku Mala yang baru sahaja kehilangan ayahnda tercinta pada hari sabtu yang lalu. Aku dah war2kan kepada semua teman2 melalui facebook dan sms. Itu tanggungjawab aku sebagai seorang teman dan setiausaha geng2 convent badge '85.

Apa yang aku nak update dalam n3 hari ni date aku pada hari Jumaat lepas. Sepatutnya kami jumpa hari Khamis tapi dia last minit sibuk pulak. So our appointment postpone on Friday - 7/10/2011.

Sebenornya aku idak le harap sangat dapat jumpa dia last Friday, sebab lingkungan tugasnya yang tak menentu. Tawakal jer la kan. At 4.48 me receive sms from him tanya kul bape nak jumpa. Selalunya tak pernah awal dia sms..hehehe. Aku reply kata aku balik kul 6 petang and dia suruh aku tunggu tempat biasa. Dalam kepala ni pikir nak tengok citer apa malam ni..tp sangkaan aku meleset. Kami x tengok wayang. Tak tau dlam masa yang sama perasaan aku berdebar2 pulak nak jumpa dia..kenapa eh!. tapi aku idak le nak layan sangat. Excited tu memang la kan..hehehe.

Aku mmg tak bawak keter setiap kali jumpa dia. Hari tu dia dah sound bila nak bagi dia rasa naik keter aku..aku senyum n jawap..ai malam2 tak berani nak bawak..nanti le next appt..hehehee.

Naik jer keter terus dia ckp kita ke KL ler..maka aku pun guide le dia nak ke KL ikut Federal Highway. Tapi alhamdulillah jalan x jem sangat. May be sebab org dah balik awal nak tengok bajet kut..Cuma nak menyampaikan ke KL tu ler jem sikit tapi bergerak.

Aku tnya KL nak kemana semenarnya. Ktanya nak amik document kat kawan dia kat Parlimen. Sepanjang jalan kami bercerita pasal bajet yg PM dah umumkan.

Masa nak keluar dari bangunan tu, aku tercium bau kemiyan. Tapi aku diam jer. Yang buat aku geram tu Pak Buj boleh tanya aku "you ada bau apa2 tak?". Lama baru aku cakap yer. Lepas tu terus dia kata tempat ni mmg keras, bla bla bla. Nak jer aku sekeh dia tegur benda2 macam tu. Mana tau kut menyembui keluar sapa nak jawap.Eee simpang ler. tapi mamat ni selamba jer.

Dari situ kami terus singgah di PJ menikmati makan malam. Lepas antar aku balik dia ada appointmnet dengan kawannya.

Itu la appt aku dengannya Jumaat lepas. Lagi 2 minggu dia nak ke Hanoi..huhu. pasti aku merinduinya. Next month pulak lagi la dia bizi dengan SEA games..aduss! lagi la jarang dia nak call/sms aku..huhu.Tapi aku memahami sebab itulah tugasnya..

Ok la, teman chao dulu..idea tadak..

Daa..

No comments: