Thursday, October 20, 2011

Sepetang Hi-Tea bersama Mek Ha di Legend Hotel KL (16/10/2011)

As Salam,

Lufer nak update aktiviti last week. Mcam biasa Saturday morning aku pegi buat organic facial di Summit. Aku juga sempat buat karipap tuk Kelly rasa hasil tanganku. Aku tak la berbangga tapi semua kata karipap aku sedap..hahahaha. Nak buat bisness karipap ni tak tau bila nak mula.

I'm impressed bila Kelly memuji kesedapan karipapku..hehehe. Mmg aku nak mulakan homemade bisness ni. Tapi aku masih belum ready betul2 nak memulakan bisness ni. Aku kena buat cost calculation dulu, packing cemana, kepada siapa nak dihantar..etc.

Lepas facial Kelly bawak aku lunch di Thai food di Summit. Kami menikmati hidangan kat situ. Mcm2 makanan Thai ada. Aku makan nasi ayam n Kelly makan tomyam noodles. Lepas lunch aku beransur dan terus menuju ke Sg. Buluh. Memang itu la aktiviti aku saban minggu. Aku terus ke kedai.

The next day Sunday aku bangun awal dan buat sarapan di rumah adikku. Menu pagi tu mee kering goreng. Selepas sarapan aku siap2 tuk balik ke Subang Jaya. Janji dengan Mek Ha kul 12.30 kat komuter subang.

Sampai subang aku terus tukar baju dan mekap ala kadar. Takkan nak biar orang tengok kita selekeh le pulak kan..hehehe. Kami terus menaiki tren ke Putra.

Voucher Hi-tea ni dah lama Mek Ha beli. So masa tak mengizinkan kami tuk pegi. Since this is the last chance we go out together so last Sunday impian kami baru dapat direalisasikan ler. Lepas ni Mek Ha sibuk dengan si kenit Irfan..

Makanannya not bad la. Banyak jugak choice. Gambar2 semua dalam camera mek ha, kena tunggu dia free tuk donload all the pix. Sekrang ni Mek Ha ada kat Miri Sarawak..

Itu la aktiviti aku last week. Minggu ni insyallah balik kg amik my parents to KL dan menghadiri anak sepupu aku kawin di Jinjang le pulak. Tunggu teman update nxt n3 pulak eh!.

Daa.

No comments: